11.7 C
Pals
Dilluns, 3 novembre 2025
- Publicitat -

Bruno Mars prepara una nova col·laboració, ara amb Nile Rodgers de Chic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Bruno Mars continua fent amics allà a on va i després de les col·laboracions amb Cardi B amb ‘Finesse’ i ‘Please me’ o ‘Blow’ amb Ed Sheeran, el cantant ja prepara una nova cançó en aquest cas al costat del llegendari Nile Rodgers dels Chic.

Sembla que la cançó formaria part del nou disc del músic dels Chic, tot i que de moment encara no hi ha data de publicació. L’únic que se sap és que tot plegat s’ha gestat als mítics estudis Abbey Road de Londres.

Sobre aquesta cançó es veu que Mars ha tingut un pes molt important, fins el punt que Rodgers va canviar els primers acords del tema, que s’aproximava al jazz, però Bruno Mars li va dir que tenia que canviar-los si volia que la cançó fos un gran èxit. Un fet similar també va passar amb la mencionada ‘Blow’ d’Ed Sheeran.

 

L’entrada Bruno Mars prepara una nova col·laboració, ara amb Nile Rodgers de Chic ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Oques Grasses anuncien que el concert de la Castanyada de Cabró Rock no serà l’últim

Oques Grasses han aprofitat el darrer concert de la gira “Coda” a la Castanyada de Cabró Rock per desmentir els rumors sobre el fet que aquell seria el concert de comiat del grup. El propi Josep Montero ho ha deixat clar durant el directe dels osonencs afegint que seran ells els qui ho anunciaran el

Altres notícies