Buhos anuncien disc pel 2023 i estrenen ‘La pluja tropical’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Distribució de gasoils corçà

Buhos han anunciat un nou disc per la primavera del 2023, del qual n’acaben d’avançar ‘La pluja tropical‘, que ve acompanyat d’un videoclip dirigit per Dani Feixas i interpretat per Biel Duran. En el vídeo també participen el periodista Abraham Orriols, l’humorista Guillem Estadella, l’actriu Ariadna Colomer, la companya de Primera Fila Fiona Amargós i el cantant d’Eufòria Cesc Triquell.

La banda ha ofert més de 60 concerts el darrer 2022, on no han parat d’interpretar els seus èxits atemporals. Fa pocs dies al concert de la Mercè van estrenar aquesta cançó que avui ja podem escoltar en versió d’estudi.

L’entrada Buhos anuncien disc pel 2023 i estrenen ‘La pluja tropical’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
quali geotermia

El Castell de Calonge debatrà el futur de les Gavarres després de l’incendi del juliol

La jornada porta per títol "Després del foc. Diàleg pel futur de les Gavarres" i està organitzada per l’Associació Junta d’Arbres. Reunirà professionals forestals, propietaris, pagesos, ramaders i altres sectors vinculats al massís.
- Publicitat -

Altres notícies