Calonge ofereix feina a joves d’entre 16 i 21 anys

Busquen un ajudant de cuiner, un ajudant de cambrer, o aprenents de jardiners, per exemple

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ofereix aquest mes de març, a través del Campus d’Ocupació per a Joves, 9 ofertes de feina destinades a nois i noies d’entre 16 i 21 anys.

Les ofertes cobreixen places a empreses privades l’Ajudant de cuiner, ajudant de cambrer, mosso de magatzem i aprenents de jardiners, de fusteria, d’alumini, de manteniment d’electricitat, de manteniment de piscines, de pintura i aïllaments de façanes, segons ha informat l’ajuntament calongí.

Les ofertes es gestionen a través del Campus d’Ocupació per a Joves, un espai que busca unificat la formació, orientació i inserció laboral per a joves, i que forma part del Pla Estratègic d’Ocupació Juvenil de Calonge.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Mor una dona de seixanta-cinc anys després de caure per un penya-segat al camí de ronda de Torroella de Montgrí

Una dona de seixanta-cinc anys ha mort aquest migdia després de caure per un penya-segat d’uns quaranta metres al camí de ronda de Torroella de Montgrí, al Baix Empordà. La víctima passejava amb una amiga prop de la cala Roca de la Cadira. L’acompanyant ha avisat els serveis d’emergència. Diversos equips s’han mobilitzat. Un metge n’ha certificat la mort.

Altres notícies