Calonge vol ser Calonge-Sant Antoni

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Calonge vol ser Calonge-Sant Antoni
Loading
/

L’alcalde de Calonge, Jordi Soler, signa un decret per demanar que el municipi passi oficialment a anomenar-se Calonge-Sant Antoni. Ahir, el mateix alcalde en va informar els grups polítics amb representació al consistori.

Jordi Soler ha explicat que «la realitat social, humana i econòmica fa que en aquests moments sigui lògic que es completi el nom del municipi amb els dos nuclis».

L’opinió dels altres partits és important perquè cal una majoria absoluta en el ple per traslladar la proposta a la Generalitat. El govern català, al seu torn, la remetrà a l’Institut d’Estudis Catalans perquè en faci un informe toponímic.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal ampliarà les graderies del Camp Municipal de Futbol Pere Plaja

La Bisbal d’Empordà projecta ampliar les graderies del Camp Municipal de Futbol Pere Plaja. L’actuació costarà prop de 180.000 euros. Les obres milloraran la capacitat, la visibilitat i l’accessibilitat. El projecte també renovarà els accessos, els tancaments i la il·luminació. El govern municipal preveu executar els treballs durant unes dotze setmanes.

Altres notícies