24.1 C
Pals
Dimecres, 23 setembre 2020

Castell-Platja d’Aro potencia el comerç amb la campanya “Tornem-hi”

El més llegit

Primeres classes confinades a Palamós i Castell-Platja d’Aro

Tres nous casos de confinament de classes al Baix Empordà: dos a Palamós (a l'escola pública La Vila i a la llar d'infants municipal 'L'Estel del Mossèn Gumersind') i un a la Vall d'Aro (de l'Escola Vall d'Aro).

L’estació meteorològica de Begur pertany a weathercloud i informa en temps real

Begur va inaugurar el 25 de juny passat una nova estació meteorològica ubicada a l’Espai Mas d’en Pinc. Aquest...

Els productes del Baix Empordà arriben al mercat francès de Sant-Andreu

Els productes del Baix Empordà s'han mostrat a la la quarta edició de la mostra, juntament amb altres productes locals d’Olot; tot ressaltant l'oportunitat de poder vendre la marca Empordà al mercat transfronterer de França

Comencen les obres del Camí de Ronda de Palamós

Les obres del port Marina de Palamós ja han començat. La reforma del camí de ronda ha aixecat polseguera. Segons...
Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.

Castell-Platja d’Aro busca potenciar el comerç local amb una iniciativa de la regidoria de Promoció Econòmica per donar visibilitat als diversos sectors comercials i de serveis del municipi, que des de primer de juny poden reobrir. La campanya comença amb un espot audiovisual amb localitzacions i protagonistes reals de la restauració, el comerç o l’allotjament i representat també els tres nuclis de la població: Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró. El principal lema de la campanya és: “Donem suport als negocis locals, perquè la nostra gent és la nostra força”.

privat:-campanya-audiovisual-tornem-hi!També en l’àmbit del comerç des de finals de maig està vigent la iniciativa del distintiu Punt Blanc, una acreditació per a comerços i serveis que poden lluir a partir d’una declaració de responsabilitat dels comerços que assumeixen la implantació de les mesures establertes en els protocols del Ministeri de Sanitat i la Generalitat de Catalunya. Una iniciativa de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols, l’Ajuntament i l’Associació d’Empresaris ADEM.

Properament també es presentarà targeta AROimpulsa com a eina de dinamització i foment del comerç local de fidelització i comunicació amb els clients, amb la voluntat d’ajudar a incrementar les vendes i el benefici del establiment, integrant també serveis municipals i premiant els usuaris amb descompte directes o amb sistema de punts, que es poden utilitzar per pagar les seves properes compres, etc. Aquesta eina de fidelització tindrà dos formats: targeta física (2.000 unitats) i la versió en aplicació per a dispositius mòbil més pràctica i sostenible per a dispositius Android i iOS.

- Publicitat -
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -
- Publicitat -

Últimes notícies

La Bisbal ofereix un servei d’intermediació en habitatge

A la Bisbal, l’Ajuntament i el departament d’Habitatge de la Diputació de Girona han obert un nou punt de...

Deixem les banderes, solidaritzem-nos

A l’inici de la pandèmia d’opinions i discursos sobre com la COVID faria que la societat relativitzés alguns dels problemes de la societat eren nombroses i esperançadors.

El govern espanyol començarà a tramitar l’indult a Dolors Bassa la setmana que ve

El govern espanyol començarà a tramitar l’expedient de l’indult als presos independentistes la setmana que ve

La Fira de Circ al Carrer de la Bisbal dóna 3000€ al servei d’aliments de Càritas de la Bisbal i a la Caixa de...

La Fira de Circ al Carrer de la Bisbal d’Empordà ja ha fet donació dels seus beneficis al servei d'aliments de Càritas de la Bisbal d’Empordà i a la Caixa de Solidaritat de l’APPC.

Supermatí – 23 de setembre 2020

Ja pots tornar a escoltar el Supermatí d'avui

Altres notícies