Carles Rofes deixa de ser entrenador del Sol Gironès Bisbal Bàsquet

El Club Esportiu Bisbal Bàsquet ha decidit fer un canvi en la direcció tècnica del seu primer equip masculí de la Segona Federació Espanyola de Bàsquet

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Club Esportiu Bisbal Bàsquet ha decidit fer un canvi en la direcció tècnica del seu primer equip masculí de la Segona Federació Espanyola de Bàsquet. Per això, Carles Rofes deixarà de ser entrenador del Sol Gironès Bisbal Bàsquet.

Des del club, s’ha expressat un agraïment sincer a Rofes per la seva dedicació, implicació i professionalitat al llarg del temps que ha estat al capdavant de l’equip. La tasca de Carles Rofes ha permès escriure «les pàgines més glorioses de la història del Bisbal Bàsquet, compartint fites i moments que seran inesborrables per a tothom, conduint-nos a assolir èxits increïbles», admeten des del club en un comunicat.

El club ha agraït, també, el suport continuat de l’afició, els jugadors i el cos tècnic durant aquesta etapa. Amb el canvi en la direcció tècnica, el club confia que aquesta nova etapa sigui el revulsiu necessari perquè l’equip arribi a l’objectiu inamovible de la salvació, que continua sent la prioritat de la temporada.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies