13.5 C
Pals
Divendres, 17 octubre 2025
- Publicitat -

Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró celebra el MOD’ARO 2024 posant en valor l’emprenedoria i la moda sostenible del territori

L'edició d'enguany se celebra del 17 al 21 de setembre sota el títol 'L'aire de moda de la Costa Brava'

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Castell d’Aro, Platja d’Aro i s’Agaró celebra una nova edició del MOD’ARO, del 17 al 21 de setembre, amb el títol L’aire de moda de la Costa Brava. L’esdeveniment té com a objectiu destacar l’emprenedoria i la moda sostenible en un municipi amb llarga tradició com a centre comercial i d’oci a cel obert. La iniciativa, organitzada per la regidoria de Promoció Econòmica d’AROimpulsa de l’Ajuntament, inclou tres propostes destacades.

Una de les activitats principals és un sorteig a Instagram, del 17 al 22 de setembre, que permet guanyar una experiència local per a quatre persones, com una sortida amb vaixell o un taller floral. Cal seguir els comptes @modaro_pda i @aroimpulsa; i etiquetar només en el compte @estudi33_comunicacio a tres persones amb qui hom compartiria el pla (la publicació de la persona afortunada serà dilluns 23 de setembre en aquest darrer compte).

A més, el 20 de setembre, l’Hotel Costa Brava acollirà el sopar-col·loqui Turisme i tendències: la moda com a impuls econòmic, amb la participació d’expertes en moda i turisme (amb reserva prèvia de 40 euros). Amb la participació d’Anna Marzo, directora d’expansió comercial de Toni Pons; Núria Galí, doctora i professora del Grau de Turisme de la Universitat de Girona i exdirectora de la Càtedra UNESCO de Polítiques Culturals i Cooperació de la mateixa UdG; i Sílvia Castelló, directora de Qstura Escola de Modal i Tèxtil, coordinadora acadèmica del Grau Universitari en Moda ERAM-UdG i presidenta de l’Associació AGIMOD per a la promoció de la moda i tèxtil sostenible a la demarcació de Girona.

Finalment, el 21 de setembre, la Plaça del Mil·lenari serà l’escenari d’una jornada oberta a tots els públics amb desfilades de marques emergents, activitats infantils i espectacles d’animació.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sam Fender guanya el Mercury Prize 2025 amb “People Watching”

El músic britànic Sam Fender ha estat coronat guanyador del Mercury Prize 2025 gràcies al seu aclamadíssim àlbum People Watching. La gala, presentada per Lauren Laverne a l’Utilita Arena de Newcastle, va marcar un moment històric: era la primera vegada que els prestigiosos premis s’allunyaven de Londres per celebrar-se al nord d’Anglaterra. El cantant de

Altres notícies