Cel serè en la primera jornada de primavera

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El primer matí de primavera comença amb ambient assolellat i és que avui tornarà a ser una jornada protagonitzada pel bon temps i el Sol.

El vent de component nord avui ja acabarà marxant si bé encara pot bufar amb alguna ratxa feble o moderada, sobretot a l’extrem nord i costaner de la comarca, on hi ha un avís per mala mar amb maregassa i onades de fins a 2.5 m d’alçada.

Pel que fa a les temperatures en general pugen una mica, i avui ja s’acostaran als 17 ºC, amb una mínima de 4 ºC.

Demà també serà un dia amb molt bon temps on el Sol tornarà a ser el protagonista.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter rep unes 54.000 visites aquest estiu

El Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter ha rebut unes 54.000 visites aquest estiu. Els informadors ambientals hi han atès prop de 14.000 persones fins a finals de juliol. El dispositiu busca ordenar l'accés als espais naturals. També informa els visitants i ajuda a prevenir conductes perjudicials per a l'entorn.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies