12.2 C
Pals
Dissabte, 8 novembre 2025
- Publicitat -

Cel serè i assolellat amb descens de la temperatura màxima

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Continuem un dia més parlant de domini del temps assolellat.

A partir de migdia el vent dominant serà de gregal, amb força entre feble i alguna ratxa moderada a la costa, que farà que la temperatura màxima d’avui difícilment superi els 20ºC, assolint fins als 17ºC-18ºC a la zona costanera. 

Demà encara gaudirem d’una jornada en conjunt assolellada, però divendres canvia el temps: baixarà notablement la temperatura i arribaran ruixats. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Kendrick Lamar lidera les nominacions dels Grammy 2026 amb nou candidatures

La 68a edició dels Premis Grammy se celebrarà el diumenge 1 de febrer de 2026 al Crypto.com Arena de Los Angeles. La cerimònia, coneguda com “La Nit més gran de la música”, s’emetrà en directe per CBS i es podrà veure també a Paramount+. El raper californià Kendrick Lamar és el gran protagonista d’aquesta edició

Altres notícies