19.3 C
Pals
Diumenge, 6 juliol 2025
- Publicitat -

Cel variable i màximes de 20ºC

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de que ahir s’assolissin valors de més de 25 ºC a La Bisbal d’Empordà, i més de 22 ºC a Platja d’Aro, avui esperem que la temperatura baixi lleugerament però encara es podran tornar a repetir valors de 20 ºC de temperatura màxima. 

L’estat del cel serà variable o mig ennuvolat amb alguns intervals de núvols que evolucionaran al llarg del matí però en general amb forces clarianes cap al migdia i tarda. 

Demà tindrem un matí amb més Sol però novament tornaran a aparèixer alguns intervals de núvols a partir del migdia, com conseqüència del pas d’una línia frontal. 

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies