10.4 C
Pals
Dijous, 12 febrer 2026

Clean Bandit acaben el 2016 liderant al Regne Unit amb Rockabye

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Qui els hi havia de dir als Clean Bandit que el 2016 hi hauria una cançó que superaria el rècord que tenien amb el seu gran debut Rather Be. Aquesta ha estat Rockabye, que ja acumula 8 setmanes de lideratge a la llista britànica, convertint-se en la segona cançó amb més setmanes, per darrere de les 15 de Drake amb One Dance.

La segona plaça l’ocupa Zara Larsson que va escalant llocs amb I Would Like, superant la marca de Lush Life, que s’havia quedat en tercera plaça.

Coincint amb les grans xifres de Glory Days, el nou disc de Little Mix, que aquesta setmana és número 1 d’àlbums, el seu senzill Shout out to my ex, torna a situar-se entre les 10 primeres, com també ho fa Bruno Mars amb 24K Magic.

- Publicitat -
- Publicitat -

Festival Terramar anuncia els primers artistes de la seva 9a edició

El festival arrencarà el 31 de juliol amb Sílvia Pérez Cruz, en una cita especialment simbòlica que coincideix amb els 30 anys de trajectòria artística de la cantautora i la presentació del seu nou disc amb cançons inèdites. L’endemà, 1 d’agost, serà el torn de Sergio Dalma, que presentarà en directe “Ritorno a Via Dalma”

Altres notícies