Comissen 2.700 peces de roba i vambes falsificades valorades en més de 200.000 euros al mercat de Platja d’Aro

La Policia Local i la Guàrdia Civil denuncien dos paradistes per un delicte contra la propietat intel·lectual

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Guàrdia Civil i la Policia Local de Platja d’Aro han comissat 2.645 peces de roba i 97 parells de vambes durant un operatiu contra les falsificacions al mercat setmanal. El valor global de la mercaderia fraudulenta puja a 217.780 euros. La intervenció es va dur a terme divendres passat.

A l’operatiu hi van participar 22 agents dels dos cossos policials, que van inspeccionar diverses parades. Segons la benemèrita, en algunes hi havia una gran quantitat d’articles presumptament falsificats, principalment roba i calçat de reconegudes marques comercials. A més dels objectes comissats, l’operació es va saldar amb dos paradistes investigats com a suposats autors d’un delicte contra la propietat industrial.

- Publicitat -
- Publicitat -

Vespres de Caves Hill consolida la seva aposta cultural amb una segona edició plena de música, gastronomia i territori

Vespres de Caves Hill tornarà aquest 2026 amb la seva segona edició després de l’èxit aconseguit l’any passat, quan el festival va reunir més de 1.000 assistents al Penedès. El cicle, que fusiona música, gastronomia i caves en un entorn singular, se celebrarà els dies 18, 19, 20 i 21 de juny a partir de

Altres notícies