29.3 C
Pals
Dimecres, 18 juny 2025
- Publicitat -

Confinats els veïns de diversos carrers Sant Feliu per una fuita de gas

Els bombers, la policia local i membres de l'empresa de subministrament estan fent registres per si hi ha alguna fuita de gas

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les autoritats d’emergències han confinat aquesta tarda a casa seva els veïns de l’avinguda Canàries i diversos carrers de la zona, a Sant Feliu de Guíxols. El motiu ha esta una fuita de gas en una rasa d’obres.

L’alerta l’han donat diversos veïns, que han notat una forta olor de gas. Cap a les 9 del vespre, la companya de subninistrament ha trobat el punt de la fuita i l’ha tancat. Els veïns confinats han pogut sortir de casa seva.

La policia ha tallat el trànsit a l’Avinguda Canàries amb el carrer Pamplona, però l’ha reobert un cop s’ha resolt la situació.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Gremi de la Pagesia Catalana rebutja el decret per impulsar renovables i alerta de greus conseqüències per al món rural

El Gremi de la Pagesia Catalana s'oposa al nou decret llei del Govern que vol accelerar els projectes d'energies renovables. Denuncien que permet expropiar terres i perjudica greument la pagesia. Alerten d'un augment del despoblament rural, pèrdua d'autonomia alimentària i especulació del sòl. Reclamen protegir les terres agrícoles i situar les renovables en zones industrials o degradades.

Altres notícies