19.3 C
Pals
Dilluns, 7 juliol 2025
- Publicitat -

Controlat l’incendi a Forallac

Els Bombers de la Generalitat donen per controlat l'incendi a Forallac, han rebut l'avís a les 14:35 h i en una hora ha quedat controlat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Bombers de la Generalitat de Catalunya donen per controlat l’incendi de vegetació forestal a Forallac. Aquest dimecres han rebut un avís a les 14:35h quan un petit incendi ha començat al kilòmetre 3 de la carretera GI-644 en direcció a Ullastret.

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat 10 dotacions terrestres i tres mitjans aeris dels Bombers. En només una hora, a les 15:30 h aproximadament, s’ha donat el foc per controlat. A aquestes hores però, el cos dels bombers segueix treballant.

L’incendi ha succeït a les afores de Forallac, en una zona forestal envoltada de camps de conreu. S’ha produït a la GI-644 en direcció a Ullastret.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies