Demi Lovato se suma a Luis Fonsi a la recerca del nou Despacito

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de l’enorme èxit de Despacito, Luis Fonsi vol seguir sent el protagonista musical de les llistes i ara ha fitxat a Demi Lovato per interpretar el seu nou èxit Échame la culpa, amb un videoclip molt en la línia de l’anterior èxit i amb una cantant que també canta en castellà. I és que l’estrella té ascendència mexicana i per tant no ha tingut tants problemes com Justin Bieber per cantar en aquest idioma.

En un moment on la música en castellà i amb aires de reggaeton triomfa a les llistes de tot el món, Fonsi vol aprofitar-ho i tornar a situar-se en els primers llocs.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El grup Mooma obre el seu cinquè restaurant a Platja d’Aro

El grup Mooma ha inaugurat el restaurant Sidral Platja d’Aro, el seu cinquè establiment. El nou espai, al centre del municipi, aposta pels productes de proximitat i una oferta gastronòmica sostenible. Amb aquesta obertura, la marca reforça la seva presència al Baix Empordà i vol continuar creixent a Catalunya.

Altres notícies