Denuncien que han arrencat simbologia independentista de Torroella

La Taula per la Llibertat i la Democràcia explica que ja s'han substituït per unes altres pancartes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Taula per la llibertat i la democràcia de Torroella de Montgrí i l’Estartit ha denunciat aquest dissabte que s’han retirat les pancartes a favor dels presos polítics i simbologia independentista de diversos balcons de la vila.

Aquesta entitat es va crear el novembre del 2017 per respondre a l’empresonament de Dolors Bassa. La formen tots els partits i entitats sobiranistes. A través de les xarxes socials, han atribut l’acció a “intolerants i intransigents”. Altres usuaris han explicat que les pancartes que s’han retirat són les que penjaven de l’Ajuntament i de la residència de dia.

A hores d’ara, però, alguns veïns han tornat a penjar alguns dels cartells.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Unió de Pagesos entrarà al Parlament una nova proposició de llei de gestió sostenible de la fauna cinegètica

Segons el sindicat agrari, tenen el compromís que es podrà tramitar aquesta proposició de llei aquest mes de març i es podrà avançar així cap a una llei pròpia de caça de Catalunya.

Altres notícies