Desallotgen cinc persones a Torroella

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Desallotgen cinc persones que ocupaven un immoble del carrer Sant Agustí de Torroella de Montgrí. La comitiva judicial els ha instat a marxar i els ocupants han sortit sense oferir resistència. Ara, els serveis socials estan valorant quina sortida ofereixen a aquestes persones sense recursos.

Vivien en aquest immoble des de fa aproximadament sis anys. L’any passat un grup de veïns va ocupar un altre edifici de la finca per establir-hi el CSA L’Obrador, un projecte autogestinat per a usos socials, que també ha estat clausurat.

Es tracta d’una finca situada al número 1 del carrer Sant Agusí, propietat d’Aliseda, immobiliària del Banco Popular. Anys enrere havia acollit la guarderia L’Estel Blau.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Mar d’Estiu presenta la nova edició amb un cartell ampli i aposta reforçada pel territori del Maresme

El festival Mar d’Estiu ja ha presentat oficialment la seva nova edició en una roda de premsa celebrada aquest matí a l’Ohla Barcelona Eixample. L’acte ha servit per donar el tret de sortida a una proposta que torna a posar el focus en la riquesa cultural del Maresme i en la voluntat de consolidar-se com

Altres notícies