14.6 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Desallotgen una escola de Sant Feliu de Guíxols per una fuita de gas

Una fuita de gas en un habitatge de Sant Feliu de Guíxols ha fet que calgués evacuar de l'escola 260 perones, entre els quals nens i nenes i professors

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Una fuita de gas en un habitatge de Sant Feliu de Guíxols ha fet que calgués evacuar de l’escola 260 perones, entre els quals nens i nenes i professors. Ha passat al carrer Sant Domènech de la localitat baix-empordanesa. Es tracta de l’escola Cor de Maria.

Els Bombershan rebut l’avís aquest dilluns a les 10.30 del matí, els alertaven que se sentia molta olor a gas. Han comprovat que la fuita no venia de l’escola ni d’un solar que hi ha a prop, i han deteminat que la olor venia del pis del número 76, on no hi havia ningú.

Els bombers han tallat la fuita, i al cap de 30 minuts, els alumnes i els professors han tornat a entrar a l’escola.

Tres dotacions dels bombers hi han treballat. Després, s’ha ventilat l’habitatge.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies