Descobrim el litoral a Palamós

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Descobrim el litoral a Palamós

Tots aquells curiosos i aventurers que ho vulguin podran gaudir d’una sortida guiada amb caiac per conèixer el litoral marí de l’espai natural protegit de Castell-Cap Roig. Per poder fer-ho només cal inscriure’s prèviament i reunir-se a la Platja de Castell.

Taller de narració oral

També a Palamós tots aquells interessats en la retòrica i la narració podran participar al curs “Aquest estiu, tu també contes!”a càrrec de l’Olga Cercós. Serà aquesta tarda a la Biblioteca Lluís Barceló i Bou de quatre de la tarda a vuit del vespre amb un preu de 5 euros i inscripció prèvia.

Visita guiada de la Vila romana de Pla de Palol

Una oportunitat per descobrir les runes d’aquesta vila que durant vuit segles es va dedicar a l’extracció d’argila que era exportada des del port natural de Cala Rovira. Per conèixer la història s’acompanyarà d’una teatralització de la Companyia La Minúscula que es transformaran en els personatges romans Marcus i Julia. Tindrà lloc aquesta tarda a les set a l’Oficina de Turisme de Platja d’Aro.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palafrugell es defensa de les acusacions de SOS Costa Brava assegurant que compleix la normativa urbanística

L’alcaldessa, Laura Millán, afirma que els projectes estan avaluats i es compromet a reduir l’impacte dels desenvolupaments pendents. L'entitat ecologista va denunciar diverses "irregularitats urbanístiques" del consistori afirmant que tenen una forta afectació sobre el litoral.

Altres notícies