Detenen un home per robar en un restaurant de Sant Antoni de Calonge i agredir els agents

L'individu, amb nombrosos antecedents, va ser arrestat després de fugir de la policia i enfrontar-se violentament als agents.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra, juntament amb la Policia Local de Sant Antoni de Calonge, han detingut recentment un home de 28 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força i agressió a agents de l’autoritat. Els fets van ser el 20 de setembre, quan l’individu va forçar una de les portes d’un restaurant de Sant Antoni de Calonge i va destrossar la màquina enregistradora.

Gràcies a les imatges de les càmeres de seguretat, els agents van iniciar una recerca per la zona amb la descripció del sospitós. Poca estona després, el van localitzar al carrer de Sant Antoni. Quan va veure els agents, l’home va intentar fugir i es va amagar al balcó d’un primer pis.

En un intent de capturar-lo, els agents van accedir al balcó, on l’home els va rebre amb cops de puny i puntades de peu. Finalment, amb l’ajuda de més patrulles, l’home va ser reduït i detingut.

L’individu, que té nombrosos antecedents policials, ha estat posat a disposició del jutjat de guàrdia de Sant Feliu de Guíxols. S’enfronta a càrrecs per robatori amb força, atemptat contra els agents de l’autoritat i danys.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Acústica presenta un cartell amb grans noms, retorns destacats i una forta aposta pel talent emergent

L’Acústica ha presentat la programació de la seva 23a edició amb un cartell que combina figures consolidades, propostes intergeneracionals i una aposta decidida pels artistes emergents. Després de superar els 100.000 assistents en la darrera edició, el festival de Figueres referma la seva posició com un dels grans esdeveniments de la música catalana i reivindica

Altres notícies