Detingut un home per fer tocaments a una dona durant la festa major de Rupià aquest dissabte

Els Mossos també investiguen un altre cas similar d'aquest cap de setmana a l'Estartit

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 37 anys per fer tocaments a una dona durant la festa major de Rupià (Baix Empordà). Els fets van passar pels volts de dos quarts de vuit del matí de diumenge, quan la festa estava a punt d’acabar després de tota la nit. Segons ha pogut saber l’ACN, la víctima estava a sobre d’una barra repartint entrepans i l’home s’hi va acostar i li va tocar la vagina des de baix. De seguida diverses persones van intervenir i van avisar els Mossos d’Esquadra que es van desplaçar fins a la pista poliesportiva on s’havien fet els concerts i van detenir el presumpte agressor i van atendre la víctima. L’home va passar a disposició del jutge de guàrdia de la Bisbal d’Empordà.

Es dona la circumstància que el mateix cap de setmana una dona va denunciar que un home li havia fet tocaments a l’Estartit. Els Mossos també investiguen aquest cas de tocaments, si bé no s’ha detingut el sospitós.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós amplia fins als 800.000 € el pressupost per asfaltar carrers i millorar voreres aquest 2026

El Ple de Palamós ha aprovat augmentar fins als 800.000 euros la inversió en asfaltatge i voreres per al 2026, 600.000 més del previst. L’actuació permetrà renovar 12.300 m² d’espai públic i inclou millores en diversos carrers, prioritzades segons criteris de participació ciutadana.

Altres notícies