10.3 C
Pals
Dissabte, 14 febrer 2026

Dia rúfol amb precipitacions més probables a la nit

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui tenim una jornada plenament de tardor amb cel força gris i tapat.  

Durant tot el dia ens acompanyaran intervals de núvols i el Sol serà difícil de veure, fent que hi hagi poca amplitud tèrmica entre la temperatura mínima i la màxima. 

Es poden produir precipitacions que seran en general de caràcter feble en qualsevol moment del dia, però quan seran més probables és entre aquesta nit, durant la pròxima matinada i fins demà al matí. 

La situació marítima també es veurà alterada cap a la nit amb vent del nord a la costa i onades de més de 2.5 m d’alçada. 

Demà millora el temps tot i que durant les primeres hores del matí encara seran probables alguns ruixats.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Protecció Civil alerta de fort onatge al Baix Empordà amb onades que poden superar els quatre metres

El Baix Empordà afronta un cap de setmana marcat pel fort onatge i la situació de perill molt alt...

Altres notícies