15.3 C
Pals
Divendres, 9 maig 2025
- Publicitat -

Dijous d’inestabilitat i descens de la temperatura màxima

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El dia comença amb precipitacions de caràcter feble, amb plugims i un cel força tapat. Les temperatures a les 8h d’aquest matí es situen entre els 17 i 19 ºC al Baix Empordà, valors però que no pujaran gaire ja que la màxima quedarà restringida cap als 22/23ºC.

No serà un dia de pluja constant, però sí que s’aniran produïnt tongades de precipitació amb més caràcter tempestuós cap a la tarda i nit. El Servei Meteorològic de Catalunya ha activat un avís de perill per intensitat de pluja al Baix Empordà especialment pel que fa a la franja de tarda i nit.

Demà millora la situació meteorològica amb un estat de cel variable però més clarianes i es recuperarà lleugerament la temperatura màxima.

A mitjà termini continua el temps insegur, amb nuvolades de tarda i tempestes més probables de cara a diumenge.

- Publicitat -
- Publicitat -

Trànsit reforçarà els filtratges i tallarà un accés a la C-31 per evitar que es faci drecera per Santa Cristina d’Aro

També estudia fer una gestió diferent de dades perquè els navegadors no ofereixin circular pel poble com a alternativa.

Altres notícies