Dimecres amb domini de sol

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui ens espera un dimecres amb domini del sol tan al matí com a la tarda, en conseqüència la temperatura també serà força alta arribant fins els 29ºc de màxima i als 14ºc de mínima.

Dijous poden aparèixer algunes nuvolades i també notarem temperatures una mica més baixes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

La depuradora de Palamós recupera el funcionament complet abans del previst després dels danys del temporal

Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.

Altres notícies