8.4 C
Pals
Dimarts, 11 novembre 2025
- Publicitat -

Dissabte a la Bisbal d’Empordà tindrà lloc el 33è Rally Empordà puntuable pel Campionat de Catalunya

La competició la organitza l'Escuderia Baix Empordà amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Bisbal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dissabte a la Bisbal d’Empordà tindrà lloc el 33è Rally Empordà puntuable pel Campionat de Catalunya, competició que organitza l’Escuderia Baix Empordà amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Bisbal.

La previsió d’assistència és de 110 equips. La jornada començarà a 2/4 de 9 del matí al Pavelló Firal amb les verificacions dels vehicles participants . L’hora de sortida del primer vehicle en competició serà a 3/4 de 3 i hi haurà tres trams cronometrats que els participants faran dos vegades i que correspondran a la Ganga amb un recorregut de 6,34 quilòmetres, Santa Pelaia de 7,40 quilòmetres i els Àngels de 15,66 quilòmetres. Amb aquest motiu la carretera de la Ganga romandrà tancada des de les 2/4 de 3 fins 1/4 de 7 i la de Santa Pelaia de 3 a 3/4 de 7.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Telecogresca 2026 ja té data i un cartell ple de noms potents

La festa universitària per excel·lència torna amb força el 28 de març de 2026 al Parc del Fòrum de Barcelona. La Telecogresca 2026 promet una nova edició carregada de música, bon ambient i esperit universitari. El cartell, que ja ha revelat una bona part de la programació, inclou noms destacats de l’escena catalana com La

Altres notícies