30.4 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

Divendres assolellat, dissabte arriba un front de precipitació

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui divendres esperem una jornada amb força sol, amb alguna boira matinal i no serà fins la nit que començarà a arribar alguns núvols, uns núvols que son el preludi del sistema frontal que ens creuarà dissabte i que portà ruixats a partir de la tarda, així doncs avui aprofitem el dia que en conjunt serà assolellat i amb temperatures entre els 11ºc i els 24ºc

 

- Publicitat -
- Publicitat -

La Cambra de Comerç de Palamós engega un curs d’intel·ligència artificial per a emprenedoria aquest setembre

La formació, de 30 hores, està pensada per ajudar persones emprenedores a aplicar eines digitals al seu negoci i fer créixer els seus projectes en un entorn cada cop més competitiu.

Altres notícies