18.3 C
Pals
Dilluns, 5 maig 2025
- Publicitat -

Divendres assolellat i canvis a finals de diumenge

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest divendres tornarem a gaudir un dia més d’un ambient en general dominat pel Sol. La temperatura no presenta canvis importants i tot i que al matí i quan es pugui el Sol farà fresca o fred a l’interior de la comarca amb mínimes d’entre 1 ºC i 3 ºC, durant les hores centrals del dia la màxima pot fregar els 20 ºC deixat un ambient força suau. 

Pel cap de setmana, dissabte en conjunt serà un dia amb bonança meteorològica però ja es podran intuir alguns canvis en el cel amb la presència d’alguns núvols poc abundants, diumenge la nuvolositat anirà augmentant progressivament sobretot cap al final del dia i algun model meteorològic indica que entre la nit de diumenge i matinada de dilluns es podria escapar algun ruixat. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

És legal restringir l’accés exclusiu al nucli urbà d’un poble com Santa Cristina, per evitar col·lapses?

Santa Cristina d’Aro ha restringit l’accés al poble només als veïns durant hores punta per evitar el col·lapse viari provocat pels cotxes que tornen de la Costa Brava. Tot algunes crítiques a les xarxes socials, que en qüestionaven la legalitat, la mesura és legal segons el marc normatiu vigent. Els ajuntaments tenen competències per regular el trànsit local si ho fan de manera proporcional, justificada i amb la deguda publicació.

Altres notícies