29.3 C
Pals
Diumenge, 22 juny 2025
- Publicitat -

Boires i sol enteranyinat

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Formació de bancs de boira o boirina durant la matinada de divendres a dissabte. La boira i núvols baixos poden persistir durant les primeres hores del dia de Nadal, però la tendència serà a una progressiva obertura de clarianes entre migdia i tarda, tot i que el sol quedarà mig enteranyinat. La temperatura anirà dels  7 ºC de mínima als 15 ºC de màxima.

Matinada de Nadal a Sant Esteve núvols més compactes, novament formació de bancs de boira i migida i tarda amb sol. Temperatura entre els 5 ºC i els 16 ºC de màxima. A partir de la nit de Sant Esteve el cel es torna a tapar i dilluns serà un dia amb nuvolositat variable i algun plugim o roina.

La darrera setmana de l’any i principis de 2022, el temps serà novament anticiclònic i amb una temperatura anòmalament elevada per l’època de l’any en què ens trobem.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gairebé 12.000 persones omplen l’Ítaca Sant Joan a l’Estartit en una nit rècord

El festival Ítaca Sant Joan ha reunit prop de 12.000 persones a la platja Gran de l’Estartit, batent el seu rècord d’assistència. El concert d’Oques Grasses, l’espectacle de 300 drons i actuacions com les de Dan Peralbo i Greta han marcat la nit. El festival tanca dilluns amb la revetlla, amb Mushka, Figa Flawas i DJ Capde.

Altres notícies