24.5 C
Pals
Dimecres, 16 juliol 2025
- Publicitat -

Dolors Udina i Valèria Gaillard: de què parlem quan parlem de traducció

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Dolors Udina i Valèria Gaillard: de què parlem quan parlem de traducció
Loading
/

Les traductores Dolors Udina i Valèria Gaillard han participat al debat entre traductors a la Fira Indilletres de la Bisbal d’Empordà juntament amb Jordi Raventós, també traductor, i Adrià Pujol, que ha fet de moderador.

A Ràdio Capital hem pogut parlar amb elles sobre la seva professió, una professió moltes vegades invisible. Ens han explicat què és el que més els emociona de traduir una obra, com aconsegueixen transmetre les idees d’algú altre en una llengua diferent i quines són les dificultats de la seva feina.

- Publicitat -
- Publicitat -

Neix Feroe, un nou festival íntim i de qualitat a Barcelona

Barcelona suma una nova cita imprescindible al seu calendari musical: el festival Feroe, que se celebrarà els dies 14 i 15 de novembre a La Carpa del Poble Espanyol. Amb un format reduït, un únic escenari i tres artistes per nit, el festival aposta per una experiència acollidora, allunyada de la massificació, la immediatesa i

Altres notícies