12.6 C
Pals
Dissabte, 3 maig 2025
- Publicitat -

Domini del sol però poc confort tèrmic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui el dia serà tranquil i assolellat. Pràcticament un dia igual que la jornada d’ahir dimecres.

Destacarem el cel serè  pràcticament durant tota la jornada. Només alguns núvols prims, més probables durant la tarda, faran que el dia es pugui espatllar una mica. Tot plegat poca cosa.

Per temperatures, parlarem d’una davallada del termòmetre, tant pel que fa a la temperatura mínima com en la màxima. Anirem dels 4-5 mínims, als quasi 15 màxims. La sensació tèrmica de la jornada serà que el sol no escalfarà gaire, a causa també de l’aire de Tramuntana.

Per demà divendres, la meteorologia es guarda el plat fort de la setmana amb una entrada de fred continental que portarà un clar descens de les temperatures, inestabilitat i entrada de vent de Tramuntana.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Isabel i Fabiola Alcalà: “Cal valorar més i millor la feina que fem els artesans”

El Terracotta Museu de la Bisbal ha inaugurat l’exposició “Ponderosa”, un homenatge a la família Alcalà i a l’empresa Ceràmica La Ponderosa, fundada fa gairebé cinquanta anys. La mostra repassa l’evolució de la ceràmica familiar, des de les peces artístiques del pare i l’avi fins a la producció actual, amb una reivindicació clara de l’artesania local.

Altres notícies