12.6 C
Pals
Dimecres, 19 març 2025
- Publicitat -

El Baix Empordà es manifesta contra les càrregues policials

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Centenars de persones s’han concentrat aquest migdia davant dels ajuntaments del Baix Empordà en contra de les càrregues de la Guàrdia Civil pel referèndum. Els manifestants han respost a la crida que han fet l’Associació de Municipis per la Independència i l’Associació Catalana de Municipis.

EL REFERÈNDUM A L’EMPORDÀ, EN DIRECTE

Hi ha hagut concentracions a Palafrugell, Calonge, la Bisbal, Sant Feliu, Palamós, Pals, Mont-ras, Platja d’Aro, Santa Cristina, Parlavà i l’Estartit. L’alcalde de Palafrugell, Josep Piferrer, ha denunciat la violència contra ciutadans i ha reiterat el seu compromís amb les institucions catalanes.

També hi ha hagut una manifestació davant de l’ajuntament de la Tallada, que aquest diumenge va patir la violència de la policia espanyola. “La Guàrdia Civil va tirar la porta de l’ajuntament a terra”, explica l’alcalde Josep Ferrer. Una testimoni explicava a Ràdio Capital: “Ha estat molt dur i molt trist de veure”.

Avui era el dia internacional de la no-violència.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Josep Maria Soler: “La figura de Teresa Juvé ha deixat una gran empremta en la cultura i literatura catalanes”

L’escriptora i pedagoga Teresa Juvé ha mort als 104 anys, deixant un llegat important tant en l’àmbit educatiu com en el literari. La seva figura, tot i no ser àmpliament coneguda pel gran públic, ha estat fonamental en la difusió i defensa de l’ensenyament en català. Hem parlat de la rellevància de l'autora i pedagoga amb el president de la Fundació Pallach, Josep Maria Soler. 

Altres notícies