28.6 C
Pals
Dissabte, 9 agost 2025
- Publicitat -

El Baix Empordà obre un programa de mentories per a dones emprenedores

El programa ofereix mentories estratègiques per ajudar-les a consolidar o fer créixer els seus projectes, dins el marc del projecte Empremta. La convocatòria per participar-hi ja és oberta.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Consell Comarcal del Baix Empordà ha obert la convocatòria del programa mentories estratègiques Empremta 2025. L’objectiu és ajudar dones de la comarca que lideren projectes empresarials, oferint suport per consolidar-los o fer-los créixer.

El programa seleccionarà set emprenedores que rebran assessorament personalitzat en desenvolupament estratègic. L’economista Cristina Masachs, amb més de 20 anys d’experiència en multinacionals i fundadora de Softlanding, serà l’encarregada de fer l’acompanyament.

El programa tindrà lloc entre setembre i octubre. Inclourà una sessió de mentoria grupal, trobades per definir reptes i necessitats, una mentoria individual i una jornada final per compartir resultats.

La iniciativa forma part del projecte Empremta, creat l’any 2024 per potenciar el lideratge femení i el desenvolupament econòmic amb perspectiva de gènere al Baix Empordà.

Les sessions són gratuïtes i adreçades a dones que visquin o treballin a la comarca. Per participar-hi cal presentar candidatura a través del web del Consell Comarcal del Baix Empordà o del projecte Empremta.

- Publicitat -
- Publicitat -

Membres de la nova plataforma ‘Mobilitzem la llera’ tallen la C-66 a Bordils per protestar contra el projecte Julià

Una cinquantena de membres de la nova plataforma veïnal 'Mobilitzem la llera' -que inclou veïns de nou municipis del...

Altres notícies