19.4 C
Pals
Diumenge, 4 maig 2025
- Publicitat -

El Bisbal Bàsquet guanya contra el CB Clavijo de Logronyo, però no evita el descens a Tercera FEB

L'equip empordanès tanca la temporada amb 10 victòries i 16 derrotes en la lliga regular

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tot i imposar-se en el partit de tornada per 63-58 davant el CB Clavijo de Logronyo, el Bisbal Bàsquet no ha pogut mantenir la categoria i la temporada vinent tornarà a competir a Tercera FEB. L’equip necessitava una victòria per 11 punts de diferència per conservar la plaça a Segona FEB, però s’ha quedat a mitges. El somni de consolidar-se a la categoria s’esvaeix només un any després d’haver-hi arribat.

El partit ha començat de manera complicada per als empordanesos, amb un parcial advers de 8-21. Malgrat aquest mal inici, els de Mario Lousame han sabut reaccionar i han arribat a dominar per set punts en l’últim quart. Falk (18 punts), Torrent (15) i Èric Jiménez (12) han liderat la remuntada, empesos per un Pavelló Vell ple fins a la bandera. L’afició ha respost, però el marcador final no ha estat suficient per capgirar el desavantatge de l’anada.

Amb aquesta derrota, el Bisbal tanca la temporada amb 10 victòries i 16 derrotes en la lliga regular, i amb la sensació d’haver estat a prop de salvar-se.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Festival Flors i Violes de Palafrugell tanca la 16a edició amb 50.000 assistents

El festival Flors i Violes ha tancat aquest diumenge una edició rècord amb prop de 50.000 assistents. Durant cinc...

Altres notícies