Tot i imposar-se en el partit de tornada per 63-58 davant el CB Clavijo de Logronyo, el Bisbal Bàsquet no ha pogut mantenir la categoria i la temporada vinent tornarà a competir a Tercera FEB. L’equip necessitava una victòria per 11 punts de diferència per conservar la plaça a Segona FEB, però s’ha quedat a mitges. El somni de consolidar-se a la categoria s’esvaeix només un any després d’haver-hi arribat.
El partit ha començat de manera complicada per als empordanesos, amb un parcial advers de 8-21. Malgrat aquest mal inici, els de Mario Lousame han sabut reaccionar i han arribat a dominar per set punts en l’últim quart. Falk (18 punts), Torrent (15) i Èric Jiménez (12) han liderat la remuntada, empesos per un Pavelló Vell ple fins a la bandera. L’afició ha respost, però el marcador final no ha estat suficient per capgirar el desavantatge de l’anada.
Amb aquesta derrota, el Bisbal tanca la temporada amb 10 victòries i 16 derrotes en la lliga regular, i amb la sensació d’haver estat a prop de salvar-se.