El conductor que va matar un ciclista a Roses dóna positiu per cocaïna

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El conductor d’un tot terreny que aquest diumenge ha atropellat mortalment un ciclista a la carretera de Canyelles Petites, a Roses, anava drogat. Després de l’accident, el conductor va donar versions contradictòries sobre com havia estat el sinistre. La Policia Local li va fer proves de detecció d’alcohol i drogues i va donar positiu en consum de cocaïna. El conductor ha passat la nit a comissaria i aquest dilluns al matí l’han trasllat als Jutjats de Figueres, on ha de passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia.

La Policia Local i els Mossos d’Esquadra li atribueixen un delicte d’homicidi imprudent i un delicte contra la seguretat viària per conduir sota la influència de substàncies estupefaents. El xoc va ser poc abans de les quatre de la tarda i, tot i que fins al lloc s’hi va desplaçar un helicòpter medicalitzat i una ambulància del SEM, no van poder fer res per salvar la vida del ciclista, un home de nacionalitat belga. El conductor del cotxe va resultar il·lès.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Baix Empordà se situa entre les comarques on més creix el nombre de pensionistes

El Baix Empordà va registrar durant el darrer any un dels augments més importants de pensionistes de Catalunya. La comarca només queda per darrere d'Osona i la Cerdanya. Les dades també mostren diferències entre les comarques gironines. Mentre el Ripollès té una elevada proporció de pensionistes, l'Alt Empordà i la Cerdanya es mantenen entre les comarques amb menys pes d'aquest col·lectiu.

Altres notícies