11.7 C
Pals
Dimarts, 13 gener 2026
- Publicitat -

‘El conte que mai s’acaba’, el nou senzill de Socunbohemio

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

‘El conte que mai s’acaba’ és una cançó immediata que l’artista va escriure amb tretze anys. Ara la revisa des d’una perspectiva més adulta, relatant les vicissituds i l’inevitable trencament d’una relació amorosa. Una nova mostra del gran instint melòdic i de la vocació poètica d’una de les figures amb més projecció de l’escena catalana actual.

El videoclip que acompanya la cançó ha estat dirigit per en Marc Esquirol i s’ha enregistrat a Pals. Aquest presenta dos personatges, l’Eric i el Pol, en un viatge literal i emocional que esclata en un accident que els empeny a emprendre camins per separat.

El cantant barceloní també ha anunciat que al març publicarà el seu primer treball de llarga durada, ‘Contes de les Quatre Estacions’, que presentarà el 30 de març a La Nau de Barcelona.

L’entrada ‘El conte que mai s’acaba’, el nou senzill de Socunbohemio ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Harry Styles encén les alarmes del seu retorn amb una web misteriosa i cartells arreu del món

Després del retorn de Bruno Mars, ara és Harry Styles qui comença a moure fitxa i a alimentar l’expectació sobre el seu possible retorn musical. Sense cap anunci previ, el cantant britànic ha estrenat una nova pàgina web titulada We Belong Together, vinculada a la seva discogràfica, Sony Music. El portal presenta una estètica minimalista

Altres notícies