El corredor Santiago Catrofe, del CA Santa Cristina, campió de Catalunya absolut de 1500 metres

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’atleta Santiago Catrofe, que pertany al Club Atlètic Santa Cristina, és el campió de Catalunya Absolut de 1500 metres llisos. Catrofe va quedar primer amb un temps de 3.52.31. La prova formava part del Campionat de Catalunya de pista a l’aire lliure que es va celebrar el passat diumenge 14 de juliol a Barcelona. Segons expliquen des del club del corredor, la cursa va ser lenta en les primeres voltes, i Catrofe va fer valer la seva velocitat en l’últim 400 per guanyar amb claredat. A més, Catrofe, nat el 1999, ha estat seleccionat per Uruguai per participar en els Jocs Panamericans, que se celebren aquest mes d’agost a Lima, capital de Perú.

L’any passat, la corredora anglesa Jenniffer Elisabet Spink, també integrant del club cristinenc, va guanyar el campionat de Catalunya de Mitja Marató 2018 que es va fer a Ripoll. Spink va fer un registre d’1 hora, 16 minuts i 21 segons.

atletauruguai02

atletauruguai01

Fotos: CA Cristinenc

- Publicitat -
- Publicitat -

Sant Feliu de Guíxols registra més de 90 litres durant la tempesta d’aquest migdia

La intensa tempesta d’aquest dilluns ha deixat més de 90 litres per metre quadrat a Sant Feliu de Guíxols, provocant inundacions puntuals, incidències en equipaments municipals i una seixantena d’avisos als Bombers. L’Ajuntament ha suspès les classes de la tarda per prevenció davant l’episodi de pluges torrencials.

Altres notícies