22.7 C
Pals
Dimecres, 9 juliol 2025
- Publicitat -

El CSIF demana la dimissió de l’Alcalde de Sant Feliu per “procediments obscurs” en el nomenament del cap de la Policia Local

El sindicat exigeix la dimissió de l'alcalde i del regidor responsable per no convocar l'oposició del càrrec

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Central Sindical Independent de Funcionaris (CSIF) denuncia procediments “obscurs” en el nomenament del cap de la Policia Local de Sant Feliu de Guíxols. Des del sindicat asseguren que el nou sotsinspector que accedirà al càrrec ho farà gràcies a una comissió de servei i no pas a través d’un concurs d’oposició. En un comunicat, CSIF que “com és habitual el consistori fa lo que li dona la gana” i ha escollit el policia enlloc de convocar la plaça. De fet, el sindicat assegura que el nou responsable de la Policia Local de Sant Feliu era un nom “conegut per tothom des de fa temps” i fins i tot, van registrar el seu nom davant de notari i no s’han equivocat.
CSIF també recorda que porten molts anys denunciant “l’obscurantisme” per part de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i les “irregularitats” que estan duent a terme i que ja han denunciat al Síndic de Greuges.

Aquest mitjà (Agència Catalana de Notícies) ha contactat amb l’Ajuntament que declina fer declaracions al respecte.

 

 

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dimecres 9 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies