19.3 C
Pals
Diumenge, 6 juliol 2025
- Publicitat -

El far de Sant Sebastià ja compta amb un centre d’interpretació

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El far de Sant Sebastià de Llafranc compta a partir d’avui amb un espai de descoberta del patrimoni i el paisatge. El nou centre dos àrees: l’Espai Sant Sebastià, que ocupa l’antic garatge i el dipòsit d’aigua com un espai amb recursos museogràfics i audiovisuals, i l’Espai Cultural el Far, que es concreta amb una de les antigues cases dels faroners. Aquest lloc servirà per conferències, projeccions i exposicions.

L’Ajuntament pretén que el públic general descobreixi el patrimoni de la muntanya de Sant Sebastià, un dels espais més visitats del municipi. D’aquesta manera, vol redistribuir el flux dels visitants, que se centra al mirador Joaquim Turró.

El projecte ha comptat amb un pressupost d’execució per contracte de 93.000 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies