El Festival Acròbates omple de música i poesia l’Hospitalet

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Consolidat com un dels festivals més singulars i originals de la tardor, la cita acrobàtica d’enguany serà del 30 d’octubre al 27 de novembre.

#AcròbatesLH és un espai de creació i comunicació literària i musical a l’àrea metropolitana, un espai anual dedicat especialment a la paraula i als seus creadors, els “acròbates”. El festival, a poc a poc, ha anat creant xarxa per tota la ciutat i, en les darreres edicions, ha incorporat noves seus pels diferents barris de la ciutat. Les propostes estan pensades perquè arribin a tots els públics: recitals poètics, espectacles inèdits pensats per presentar-se en centres culturals i teatres, espectacles de petit i gran format que tenen acollida al Teatre Joventut i a l’Auditori Barradas, l’ambient més proper a l’Oncle Jack o l’Espai Hybris… i una programació especial “Acròbates Kids” per als més menuts de la casa.

Aquest any celebren 15 edicions amb una festa d’inauguració a la Plaça Josep Bordonau i Balaguer, davant l’edifici de L’Harmonia (Museu de l’Hospitalet), que culminarà amb un mapping on han volgut recuperar la memòria i celebració de les edicions anteriors.

Més info al web del festival.

L’entrada El Festival Acròbates omple de música i poesia l’Hospitalet ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies