20.4 C
Pals
Diumenge, 13 juliol 2025
- Publicitat -

El Festival Cruïlla creix amb Die Antwoord, Morcheeba i Editors

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El festival Cruïlla continua ampliant el cartell del seu eclèctic cartell i avui ha sumat a Die Antwoord, Editors (que fa pocs dies van omplir Razzmatazz), Morcheeba, Meritxell Neddermann, Meute i Perotá Chingó.

El Cruïlla tindrà lloc del 2 al 4 de juliol i ja compta amb noms com Txarango, Gwen Stefani, Placebo, Two Door Cinema Club, Rag’n’Bone Man, Tom Walker o Of Monsters and Men.

Al web del festival es poden seguir comprant les entrades per dia o els abonaments.

L’entrada El Festival Cruïlla creix amb Die Antwoord, Morcheeba i Editors ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Parc Natural del Montgrí planta cara al foc: un model de prevenció en un territori d’alt risc

Amb un risc altíssim d'incendis per la seva vegetació, orografia i presència humana, el Parc Natural del Montgrí aplica des de fa anys un pla de prevenció actiu i exemplar. Franges perimetrals, pastura dirigida, vigilància i coordinació institucional han convertit aquest espai emblemàtic de l'Empordà en un referent en la lluita contra els focs forestals. Amb un risc altíssim d'incendis per la seva vegetació, orografia i presència humana, el Parc Natural del Montgrí aplica des de fa anys un pla de prevenció actiu i exemplar. Franges perimetrals, pastura dirigida, vigilància i coordinació institucional han convertit aquest espai emblemàtic de l'Empordà en un referent en la lluita contra els focs forestals.

Altres notícies