El Festival Portalblau amplia la programació a la primavera i anuncia Stay Homas i Els Catarres

La 15a edició de Portalblau, el Festival de Música i Art a la Mediterrània, se celebrarà del 26 de març al 15 d'agost a l'Escala i Empúries.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Portalblau amplia dates i aquest 2022 se celebrarà del 26 de març al 15 d’agost amb teatre, poesia, dansa, exposicions, xerrades, circ i música. El festival incorpora nous escenaris a Empúries i a l’Escala (l’Alfolí de la sal, a la Riba -la platja de les barques- i un espectacle itinerant per diversos espais del poble).

El festival està organitzat per l’Ajuntament de l’Escala, el Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC-Empúries) i Tem Productions.

Aquest 2022 el festival inclourà actuacions durant la primavera i oferirà una mostra àmplia d’arts com ara la poesia, la dansa, les arts escèniques, el circ i la música.

Entre els primers noms anunciats destaquen els Stay Homas i Els Catarres, però també Agnès Algueró, Anna Andreu, Sextet Gerió, Míriam Cano, Dafné Kritharas i Cia Circ Eia.

L’avançament de programació és el que segueix i les entrades es podran adquirir a partir d’aquest 31 de gener al web del festival portalblau.cat

L’entrada El Festival Portalblau amplia la programació a la primavera i anuncia Stay Homas i Els Catarres ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies