23.5 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

El jutge declara necessària la imatge de la multa on apareix l’alcalde palamosí

El magistrat ha refusat el recurs de l’Ajuntament de Palamós en contra la fotografia, i considera que és una peça clau.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’alcalde de Palamós, durant l’acte on va admetre la seva implicació en els fets del 2021 | Ràdio Palamós

L’Ajuntament de Palamós s’ha vist acorralat després que el jutjat de Girona hagués denegat el seu recurs municipal contra la petició del magistrat del procediment, que sol·licitava la fotografia del radar que va sancionar a l’alcalde, Lluís Puig, i l’exregidor. El jutge ha dictaminat que la imatge és una peça clau per resoldre la demanda imposada d’un policia apartat del servei, segons explica El Punt Avui, arran de la polèmica de la imatge fins aleshores inèdita.

Fa dos anys un radar va multar un cotxe policial camuflat per excés de velocitat a Castell-Platja d’Aro. El conductor era l’actual exregidor de Mobilitat, Bartolomé, acompanyat l’alcalde, Lluís Puig. Arran dels fets, el magistral del procediment va fer una sol·licitud al Servei Català de Trànsit perquè lliurés la imatge en tota la seva resolució.

El departament legal de l’Ajuntament de Palamós posava en dubte tant l’accés a la prova com a la protecció davant la possible difusió mediàtica de la imatge. Segons informa El Punt Avui, de moment no s’ha produït, tot i que fonts corroboren que les cares s’hi veuen amb nitidesa.

La decisió final del jutge ha rebutjat la petició de l’Ajuntament, ja que la imatge és necessària per resoldre la demanda contenciosa d’un policia que va ser apartat del seu càrrec després que esclatés la polèmica de la imatge. El magistrat sosté que no es vulnera cap dret de la imatge, tot i que, en paraules d’El Punt Avui, “insta el consistori a recórrer a altres vies, civils o penals, si ho considera oportú”. La resolució final també inclou que l’Ajuntament s’haurà de fer càrrec de totes les despeses econòmiques del recurs.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies