27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

El Mercat del Brunyol arriba a Sant Feliu de Guíxols

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El Mercat del Brunyol arriba a Sant Feliu de Guíxols

El mercat del Brunyol es torna a celebrar a la plaça del Monestir de Sant Feliu aquest divendres i dissabte. Durant la fira, podem trobar activitats per a la mainada, visites culturals al monestir i parades d’artesania. Els brunyols a Sant Feliu són diferents i tenen forma triangular.

La Jove Orquestra Nacional aterra avui a Torroella

I ho fa acompanyada d’una jove promesa russa, Serguei Malov. Un músic avantatjat que sap tocar el violí, la viola i el violoncel. Junts ens portaran avui a les 9 del vespre la novena simfonia de Xostakóvitx i una obra de Khatxaturian. El bo i millor de la música simfònica de l’època soviètica.

Acabem amb teatre i humor sobre els xefs a Sant Feliu de Guíxols

La companyia Yllana ens portarà aquest divendres a les 6 de la tarda l’obra Chefs, al Teatre Narcís Masferrer de Sant Feliu. La història se centra en un xef de gran prestigi que ha perdut la inspiració i que ha de confiar amb un esbojarrat equip de cuiners per crear una recepta innovadora, i així poder mantenir les estrelles del seu restaurant.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies