26.8 C
Pals
Diumenge, 20 juliol 2025
- Publicitat -

El Palamós empata a Llefià i s’assegura la permanència

L'últim partit del campionat per als de Mario Fernández, ja sense patiments, serà diumenge vinent a casa contra el Banyoles

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els blau-i-grocs han obtingut un valuós punt al camp de l’Unificació Llefià, que els serveix per certificar l’anhelada permanència a Primera Catalana.

Ayoub ha avançat al Degà a la primera part, però a la represa els locals han establert la igualada amb un gol de Pol.

L’empat satisfà tots dos conjunts, que continuen separats per un punt i que romandran la temporada que ve a la categoria.

La Jonquera, Llagostera B i Les Franqueses són els tres equips que baixen, en una lliga que dies enrere ja va coronar La Muntanyesa com a campió.

L’últim partit del campionat per als de Mario Fernández, ja sense patiments, serà diumenge vinent a casa contra el Banyoles.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós augmenta el control sobre els abocaments incontrolats i el mal ús dels contenidors

El consistori recorda que aquestes conductes poden ser sancionades amb multes de fins a 150.000 euros i ofereix serveis gratuïts de recollida per evitar-les.

Altres notícies