27 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

El Palamós no es mostra efectiu i perd (1-2)

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tot i no merèixer-ho, ahir el Palamós va sumar una nova derrota a casa contra el Vilafranca per un gol a dos. La manca d’efectivitat dels palamosins els va costar molt car.

L’inici del partit va ser immillorable pels interessos dels groc-i-blaus, donat que Litus va anotar l’1-0 al minut 1. L’eufòria, però, es va contenir en breus perquè el marcador va quedar igualat amb un tant d’Arnau (14′). Al llarg de la primera meitat, cal destacar un gol que va marcar Marc Medina al minut 26, però que va ser anul·lat per fora de joc, que no ho va ser. En línies generals, els de Vicenç Fernández portaven el control del matx.

A la represa, les circumstàncies del partit eren les mateixes. Els baixempordanesos van arribar molt a la porteria contrària, però no aconseguien materialitzar les ocasions. En una de les úniques aproximacions dels visitants, van aconseguir endur-se el partit amb un gol de Pla al minut 80.

Després de 12 jornades, el Palamós és divuitè amb vuit punts. Aquest dimecres, a les dotze del migdia, el conjunt dirigit per Fernández visitarà el camp del Vilassar del Mar, que és el cuer de la Lliga.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:22:15

Xicranda: “Gravar un àlbum amb havaneres inèdites de Roglan ha estat una oportunitat única i especial”

Aquest dimecres 16 de juliol, el duet d'havaneres Xicranda presenta el seu nou àlbum, amb havaneres inèdites del compositor de 'La Barca Xica', en un acte a la Biblioteca de Palafrugell. Recuperem el que ens van explicar durant el programa especial de la Cantada d'Havaneres de Calella.

Altres notícies