El temps 01-12-17

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -


Avui ens espera una jornada ennuvolada i amb temperatures baixes entre -2°c i els 6°c, la cota de neu arribarà a nomes 200 metres però no esperem precipitacions. A la tarda es reforçarà el vent de component nord.
El cap de setmana, amb un dissabte encara ennuvolat i un diumenge més assolellat pero encara amb temperatures molt baixes.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival Art & Gavarres tanca la novena edició després de dos mesos d’intervencions artístiques

El Festival Art & Gavarres ha tancat la novena edició després de gairebé dos mesos d'activitats a cinc municipis gironins. L'espectacle de dansa contemporània DOLL, a Cassà de la Selva, ha posat punt final al festival. Sota el lema Rebrollar, aquesta edició ha explorat la capacitat de regeneració de la natura davant el canvi climàtic a través de l'art contemporani.
- Publicitat -

Altres notícies