Gala solidària a Palamós contra la leucèmia

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Gala solidària a Palamós contra la leucèmia
Loading
/

Primera gala solidària contra la leucèmia a Palamós. Diverses entitats organitzen aquesta gala a la Nau dels 50 metres de Palamós en benefici per la Fundació Josep Carreras i l’associació AFANOC de nens amb càncer. Serà aquest diumenge a la tarda, a partir de les 4 i fins a les 8.

S’hi podran veure desfilades de moda, animacions musicals i diferents actuacions de dansa. També hi haurà tallers infantils i vendran productes solidaris. Cristina Xamaní va decidir organitzar l’acte arran del cas de la seva neboda.

La gala ha aconseguit implicar el comerç de Palamós. Les entrades es poden aconseguir per 5 euros a la botiga Verde Limón i a la mateixa Nau dels 50 metres. Els beneficis aniran destinats íntegrament a la Fundació Carreras i a AFANOC.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies