El temps 06-11-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui, esperem una jornada assolellada on el vent del nord serà el protagonista amb ratxes que poden superar els 70 km/h, degut a això el Servei Meteorològic de Catalunya ha activat l’avís per vent i per l’estat de la mar les onades poden superar els 4 metres d’alçada especialment cap a la tarda que és quan esperem les ratxes de vent més fortes. La temperatura es mourà entre els 13ºc de màxima i els 3º de mínima tot i que amb el vent s’accentuarà la sensació de fred.

I els propers dies, dimarts ja més tranquil amb encara vent del nord i dimecres els models ens tornen a marcar precipitació.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Un jove pateix una agressió física després d’un atac transfòbic al passeig de Riells de l’Escala

Un jove va patir una agressió física després de rebre insults transfòbics la matinada de dissabte al passeig de Riells de l'Escala. L'entitat feminista Fem Sororitat denuncia que un grup de persones va atacar dos joves quan tornaven de la zona d'oci nocturn. L'Ajuntament condemna els fets i ofereix suport a la víctima.

Altres notícies