19.3 C
Pals
Dimarts, 16 setembre 2025
- Publicitat -

El temps 07-08-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui un dia força tranquil, tindrem un dia amb força nuvolositat, i no serà fins a la tarda que poden deixar algun ruixat,  la tramuntana està bufant amb força 4 de 6 i tenim la mar una mica alterada.

Divendres domini del cel serè, dissabte de matinada ens creua un front fred i des de mig matí esperem precipitacions amb tempestes i xàfecs que poden ser localment forts.

- Publicitat -
- Publicitat -
01:17:07

Empordà 2030 – Com resoldre la crisi de l’habitatge

Concretament en aquest programa abordarem aspectes com la dificultat de trobar habitatge a preus assequibles; l’impacte dels lloguers turítics i la compra per part d’habitants de la zona; la situació de l’habitatge protegit; els testimonis de joves, famílies i persones amb dificultats per trobar pis; les dades sobre l’evolució dels preus de l’habitatge. 

Altres notícies