El temps 13-07-2017

Martí Saguer
Martí Saguerhttp://www.martiproduccions.com
Informàtic i apassionat de la ràdio. Em podeu escoltar totes les tardes a la Fòrmula Capital i al Supermatí donant la previsió meteorològica.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
El temps 13-07-2017
Loading
/

De nou avui un dia assolellat i amb temperatures altes, de fins a 32º de màxima i 18º de mínima, la calor que fa aquests dies es fa notar a la temperatura de l’aigua del mar que està 2º per sobre del que és habitual i això crea més xafogor i augmenta la sensació de calor.

Els propers dies, divendres apareixeran alguns núvols, sense deixar-nos cap precipitació i el cap de setmana serà molt assolellat i amb temperatures encara una mica més altes.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies